Og vinneren er…

Jeg var så uheldig å snuble i familieidyllen, og ramle ned i sofaen, tidligere i dag. Jeg fikk en skikkelig strekk i hvilemuskelen, og ble liggende hjelpesløs helt til mannen min kom inn og fant meg. Jeg må ha blitt liggende der i minst en halvtime. Alt ble veldig tåkete et øyeblikk, så jeg husker ikke alle detaljene. Han sjekket i hvert fall om jeg hadde alle luftveiene mine frie, og fikk så skjøvet meg over i stabilt sideleie. Slik ble jeg liggende helt til nå. Det har vært en påkjenning. Jeg fikk heldigvis hjelp til å røyse meg for litt siden, så jeg fikk spist lasagne (og kake).

Tilfeldighetene skulle ha det slik at det var flere episoder av Girls og Vikings jeg enda ikke hadde fått sett. Dette hjalp meg å komme meg gjennom den tøffe tiden. Dere behøver ikke bekymre dere for meg, jeg har det helt fint nå.

Oppi alt dette har datteren min vært så snill at hun tilba seg å skrive et gjesteinnlegg for meg, slik at leserne mine skulle slippe å vente på hvem som ble vinneren av årets påskequiz. Hun er veldig omsorgsfull og snill med moren sin. Det var uansett hun som skulle kåre vinneren. Hun har lest gjennom alle svarene, de fire jeg hadde innhentet + det ene som dere lesere har sendt inn. Jeg er helt overveldet av responsen. Gjesteinnlegget er under bildet.

Hei, dette er et jesteinnlegg skrevet av meg.

Jeg er datteren til min mor.

Som dere kansje vet, så har det vært gående en påskequiz, hvor premie vil bli delt ut.

Men siden ingen har ønsket premie (mamma spiste foresten opp det ene påskeegget, og katta får dere ikke for den er MIN) så vil premien gå til den eneste som sendte inn et svar,det er en person som heter bestefar! Du har vunnet egget med katten inni (uten katten).

Og en ren andreplass går selfølgelig til Sigurd, du vil få noen påskeservietter og en rett i koppen kakao pose, værsågod!

Sigurd kan sende adressen sin inn på en melding, så vil han få 2.premien sendt i posten.

Håper dere har hatt en fin påskeferie! Vi høres snart igjen!

 

2 kommentarer

Siste innlegg