…og vinneren er!!

Dette blir et kort lite innlegg bare for å annonsere vinneren av årets rebusløp: og vinneren er (hold dere fast): MEG!! Etter mye leting og frustrasjon dukket de endelig opp. Det er også kommet fram hvem det var som hadde gjømt dem sist. Det var også (hold dere enda mer fast) MEG!! De lå sammen med de andre “roteskuffgreiene” i en gammel lekekasse gjømt inni boden. Jeg føler meg veldig lettet, og siden i morgen er min første feriedag, kunne det ikke skjedd på et mer passende tidspunkt. Jeg vil gjerne få takke alle som har støttet meg underveis i denne prosessen. Dere har heiet meg fram til seier. Dere er også vinnere! Tusen takk!

Jeg kan meddele at jeg i løpet av denne perioden også er blitt kåret til vinneren av Hvor i huleste har vi gjort av sommerklærne-, Hvor har alle skrujernene tatt veien-, og Hvor i svarte var det jeg la pc-laderen-konkurransen.

0 kommentarer

Siste innlegg