Interiør <3

Etter at vi kjøpte oss ny leilighet i juni har jeg blitt veldig interessert i interiør. Jeg har egentlig alltid vært det, men nå er det blitt ekstra morsomt. Jeg begynte å poste noen bilder fra det nye hjemmet vårt på Facebook, og jeg har fått veldig mange fine tilbakemeldinger på dem. Jeg tror kanskje jeg har gitt flere av mine venner et lite dytt i riktig retning til å få til det lille ekstra også i sitt hjem. Her skal dere få se de innleggene jeg har laget til nå. Håper det kan være til inspirasjon.

Kontoret!

Her er kontoret vårt! Skrivebordet og stolen er kjøpt brukt på selges/byttes eller ønskes kjøpt i Tromsøområdet-gruppen på Facebook, lampa er hentet i min tantes kjeller, verktøyskassa er fra Biltema, min manns stresskoffert i gult er fra Tropehagen Zoo, barnet har jeg laget selv.
Filter: ‪#‎fade‬ ‪#‎sjablong‬

Som oppbevaring har vi valgt å bruke golvet, da det skaper et hjemmekosli preg. Barbiehuset er hjemmesnekret av min bestefar.

Badet!

Her ser dere litt av vår baderomsinnredning. Vi har valgt å sortere produktene våre etter “kropp og sjel”-prinsippet. Til venstre ser dere et assortert utvalg av diverse kroppsprodukter. Noen er plassert oppned og noen “riktig” vei. Dette for å skape et litt morsomt preg. Til høyre har vi plassert mer sjelelige produkter. Jeg synes dette gir en god balanse på baderommet. Neglelakken er fra ‪#‎hennes‬&mauritz. Husker ikke nyanse. Lagt på i juni.
Filter: ‪#‎nostalgi‬ ‪#‎lysglimt‬

Soverommet!

Her ser dere hvordan vi har løst klesoppbevaringssituasjonen på soverommet.
Siden vi har et ganske lite soverom med skråtak på begge sider har vi kjøpt inn en stor og romslig dobbelkommode til klærne. Én side til han, og én til henne. Her lar vi aldri skuffene være lukket helt igjen. Dette fordi åpenhet er veldig viktig for oss, og det gjør også at vi føler oss ekstra velkomne hver gang vi kommer inn i rommet. Vi har alltid én enslig sokk, i nøytral farge og størrelse, liggende oppe på kommoden, i tilfelle en av oss skulle være uheldig å trekke en singel -veldig praktisk i en travel hverdag. Ved siden av kommoden har vi en stol som vi kan oppbevare halvskitne klær på. Det er ikke alltid vi klarer å bestemme oss der og da for om de skal i skittentøyskurven eller tilbake i kommoden. Vi har også valgt å ha en pappeske under klærne på stolen slik at man skal slippe å bøye seg når man skal ta opp et nytt plagg. Vi har en liten skittentøyskurv stående ved siden av kommoden der vi legger de helskitne klærne. Og som dere ser, og sikkert har skjønt: hos oss er begeret aldri verken halvtomt eller halvfullt. Nei, her renner det over!
Kommoden er fra ‪#‎skeidar‬, skittentøyskurven fra ‪#‎jysk‬, og stolen er vintage.
Filter: ‪#‎mykglød‬ ‪#‎sjablong‬ ‪#‎nostalgi‬

0 kommentarer

Siste innlegg