Ryddedag

Heisann hoppsann! Innlegget i dag blir ganske kort. Jeg hadde bare lyst å fortelle litt om dagen min.

Datteren min var i bursdag i to timer på ettermiddagen i dag, og da så jeg mitt snitt til å få gjort unna litt husarbeid. De gangene man får ånden over seg må man bare smi mens jernet er varmt, og hive seg rundt. Da føles det alltid så godt etterpå. Da kan man legge seg ned på sofaen med god samvittighet og bare nyte resten av kvelden.

Jeg la merke til at bladene under sofabordet var veldig uorganisert, så jeg samlet dem sammen i en rett bunke. Jeg kjente at i dag var ikke dagen for å gjøre noe med sokkene som lå under bordet, så jeg lot dem bare ligge. Etterpå tok jeg meg en velfortjent hvil på sofaen.

Her ser dere et før- og et etterbilde:


Før                                                 Etter

Hva har dere gjort i dag da? 🙂

#interiør #rom123 #bonytt #boligpluss #teakbord #sokk #omg #flossteppe #skandinavia #sofa

0 kommentarer

Siste innlegg