Soverommet – del 2

I dag har jeg lyst til å vise dere resten av soverommet vårt. Hvis dere leste forrige innlegg, så husker dere kanskje at det har skråtak. Ikke bare på den ene siden, men på den andre siden også. Rommet er også veldig lite. Derfor har vi måtte vært kreative. Siden vi ikke har plass til nattbord har jeg gått til innkjøp av noen vegghengte hyller.

Jeg har lest et sted at sengetepper ikke er å anbefale da de er uhygieniske. De gir dårlig lufting, og midden gode forhold. Derfor lar vi alltid sengetøyet ligge nonchalant utover sengen, slik som vist på bildet. Det uttrykket det gir er også en fin kontrast mot de harde hvite veggene.

Jeg sover på venstre side, og som dere ser har jeg askepottsengetrekk. Han har hestemotiv. I en travel hverdag får det meg til å føle meg som en prinsesse når dagen er over. Mannen min føler seg som silkesvarten. Her har vi byttet om på putene, som er et symbol på det forholdet vårt handler om: å gi og ta. En annen grunn til det er at vi overtok sengetøyet til datteren min da hun fikk våre. Mannen min er litt for het til å ligge med under dobbeldyne.

Senga er fra #møbelringen, hyllene er kjøpt på #bohus, lampene er fra #christianiabelysning

Filter: #fade #downlight #sjablong

 

3 kommentarer
    1. Hei
      Kom over din blogg og ble interessert. Mens jeg henter inspirasjon fra nettopp denne bloggen lurer jeg på hvor DU henter din inspirasjon fra??

    2. Nysgjerrig: Hei Nysgjerrig! Så morsomt at du finner inspirasjon i bloggen min. Det er sånne som deg som får meg til å fortsette med det jeg gjør. Det er også nettopp det som inspirerer meg aller mest! Selvsagt henter jeg også inspirasjon fra interiørblader og andre blogger også, men min største inspirasjonskilde er helt klart leserne mine. Klem fra Perfucked <3

Siste innlegg